.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنادر گلستان توسعه می یابد

مدیرکل راه و ترابری گلستان گفت: توسعه بنادر مسافری بنادر گز و ترکمن و بندر تجاری خواجه نفس از برنامه های شورای حمل و نقل استان است.

محمد تقی جوان شورابی در گفتگو مهر مزیتهای حمل نقل استان را، شامل پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی، 243 کیلومتر بزرگراه، دو هزار و 150 ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی بوس و سواری) و دو فرودگاه بین المللی و تجاری بیان کرد.
وی ادامه داد: بهره مندی از سه شهر ساحلی (بندرگز، بندرترکمن و گمیشان) و 110 کیلومتر مرز دریایی و 70 کیلومتر خط ریلی نیز، از مزیتهای دیگر استان گلستان در بخش حمل و نقل هستند.

مدیرکل راه و ترابری گلستان با اشاره به اینکه ظرفیتهای پنهان دیگری در بخش حمل و نقل استان وجود دارد، گفت: توجه و تخصیص اعتبارات ویژه، موجب شکوفایی آنها شده و در جهت ایجاد اشتغال پایدار استان که اولویت نخست دولتمردان در سال 90 است، موثر خواهد بود.

شورابی گفت: اولویت دیگر بخش حمل و نقل استان در سال جاری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش پروازهای هوایی، توسعه فرودگاه بین المللی گرگان و تکمیل فرودگاه کلاله است.

وی ادامه داد: هم اکنون 80 درصد مسافرتها از طریق جاده ها صورت می گیرد بنابراین وجود امکانات و زیرساختهای قوی در بخش حمل و نقل، اصلی ترین عامل جذب مسافر و گردشگر به استان و توسعه پایدار است.

شورابی اظهارداشت: شورای حمل و نقل، رکن اصلی هماهنگ کننده در فعالیتهای اجرایی این بخش است و از این پس وظیفه سخت تری خواهد داشت./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.